Regulamin Akademii Tańca i Animacji Just Dance
Niniejszy regulamin powstał, by ułatwić Państwu korzystanie z szerokiej gamy naszych usług.
I Definicje
Zajęcia– organizowane przez Akademię dla dzieci zajęcia edukacyjno- taneczne, ruchowe w Lokalu, odbywające się w Lokalu, na zasadach szczegółowo określonych w niniejszym Regulaminie
Klient– osoba pełnoletnia, która zawarła umowę z Akademią na własną rzecz bądź na rzecz innego Uczestnika jako jego opiekun prawny (np. rodzic) .
Uczestnik– osoba, która na podstawie Umowy jest beneficjentem usług Akademii
Akademia Tańca i Animacji Just Dance (dalej Akademia)– Akademia Tańca i Animacji Just Dance, prowadzona przez Anna Krasoń, ul. Czarny Dwór 10/27, Gdańsk 80-365, NIP :9570712423 będąca niepubliczną placówką oświatowo- wychowawczą, oferująca usługi animacji dla dzieci i zajęć taneczno-edukacyjnych
Umowa– odrębny dokument określający szczegółowe prawa i obowiązki Klienta, Uczestnika i Akademii
Animacje dla dzieci – usługa polegająca na organizacji czasu dzieciom podczas uroczystości rodzinnych lub innych.
Urodziny– usługa świadczona przez Akademię, polegająca na organizacji przyjęcia urodzinowego dla uczestnika i jego gości, każdorazowo obejmująca in.: rekwizyty do tańca i zabaw, animacje taneczne i zabawy sportowe w temacie zależnym od zadeklarowanego przez Klienta Pakietu urodzinowego, których lista wraz z cennikiem znajduje się na stronie internetowej
Dmuchańce– zamki do skakania – Akademia umożliwia wynajem dmuchańców na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Akademia posiada kilka dmuchańcow na wynajem o różnych wymiarach.
Statut– dokument, na podstawie którego działa Akademia jako placówka oświatowa, zawierający regulacje mające zastosowanie do Uczestników, w tym: organizację placówki, organy, zakres ich zadań itd.,
Strona internetowa– strona internetowa www.justdance.pl
Lokal– lokal położony w Gdańsku, przy ul. Jabłoniowej 21/12 będący jedną z lokalizacji, w których Akademia świadczy usługi nazywany Studiem..
II Zajęcia w Just Dance
A. Zapisy na zajęcia
Zapisy na wybrane zajęcia można zgłaszać w naszej siedzibie na ul. Jabłoniowej 21/12, mailowo, telefonicznie, na stronie internetowej lub na facebooku.
Warunkiem rezerwacji miejsca na zajęciach jest dokonanie opłaty za wybrane zajęcia zgodnie z cennikiem podanym na stronie internetowej, a po 2 zajęciach próbnych w przypadku zajęć dla dzieci podpisanie umowy uczestnictwa.
Umowa uczestnictwa podpisywana jest do końca czerwca 2023 roku. Umowę można wypowiedzieć z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec kolejnego miesiąca.
Osoby, które dokonały opłaty i podpisały umowę uczestnictwa na zajęciach mają pierwszeństwo uczestnictwa w danych zajęciach. Osobom zapisanym, ale bez wniesionej opłaty Akademia nie gwarantuje miejsca na wybranych zajęciach.
Akademia informuje osoby zapisane o terminie rozpoczęcia zajęć poprzez informacje na stronie internetowej, facebooku lub telefonicznie i mailowo.
Uczestnik zapisywany jest do określonej grupy (dzień, godzina, grupa wiekowa).
Zajęcia taneczne popołudniowe trwają od 30 – 40 minut dla dzieci od 0 do 3 lat, dla dzieci i młodzieży 45 minut zgodnie z grafikiem na stronie.
W zajęciach dla dzieci od lat 3 uczestniczą tylko dzieci, a rodzice i opiekunowie proszeni są o nie wchodzenie na salę taneczną. W zajęciach z opiekunem uczestniczy dziecko i jeden opiekun.
Zajęcia nie odbywają się w dni ustawowo wolne od pracy, a Akademii przysługuje pełne wynagrodzenie za dany miesiąc zgodnie z umową.
B. Cennik zajęć
Korzystanie z zajęć możliwe jest po opłaceniu z góry wybranych usług zgodnie z obowiązującym, określonym odrębnie cennikiem, znajdującym się na stronie internetowej www.justdance.pl lub w umowie.
Zapisy na kursy prowadzone są przez cały rok szkolny. Osoby, które zapisują się na kursy w trakcie ich trwania, ponoszą opłatę proporcjonalną.
C. Nieobecność na zajęciach
W przypadku nieobecności na opłaconych zajęciach uczestnikowi przysługuje prawo do odrobienia opuszczonych zajęć na zasadach opisanych poniżej:
Nieobecność na zajęciach nie stanowi podstawy do unieważnienia obowiązku poniesienia kosztów uczestnictwa w zajęciach ani zmniejszenia opłaty za kurs. Opłata za zajęcia jest stała i opisana w umowie.
W przypadkach nieobecności w danym miesiącu rozliczeniowym uczestnik ma prawo do odrobienia jej w ciągu 4 tygodni od zaistnienia nieobecności na zajęciach innej grupy. Warunkiem odrobienia nieobecności jest zgłoszenie nieobecności 24 h przed zajęciami mailowo: akademia@justdance.pl. Chęć odpracowania nieobecności należy zgłaszać mailowo.
W przypadku rozwiązania grupy przed upływem ważności umowy przez Akademię, pozostałe wejścia można wykorzystać na innych, dowolnych zajęciach lub otrzymać zwrot za zajęcia, które się nie odbyły, w terminie 30 dni od ostatnich zajęć grupy.
Akademia zastrzega sobie prawo do zmiany w planie zajęć (o czym poinformuje odpowiednio wcześnie uczestników) i rozwiązania grup o niewystarczającej frekwencji uczestników kursu. W takim przypadku uczestnik otrzyma zwrot wpłaconej kwoty bądź odpowiednio prawo uczestnictwa w innych , analogicznych zajęciach.
W przypadku choroby instruktora lub innych zdarzeń losowych Akademia dołoży wszelkich starań, by zapewnić zastępstwo lub odrobić zajęcia w innym dogodnym terminie, o czym poinformuje uczestników w najszybszym możliwym terminie.
W przypadkach wskazanych w punkcie 4 i 5 Uczestnik ma również prawo zrezygnować z nowego terminu zajęć za zwrotem opłaty, uzyskanym na zasadach opisanych w punkcie 3 powyżej.
D. Organizacja kursów
Kursy odbywają się zgodnie z ustalonym na początku roku harmonogramem zajęć. Uczestnik ma prawo, po uprzednim uzyskaniu zgody szkoły, do przeniesienia się na kurs w innym terminie, jeżeli taki istnieje i są na nim wolne miejsca.
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania organizowanego kursu, w przypadku jeżeli na zajęcia zgłosi się zbyt mała ilość osób. W takim przypadku Organizator zwróci uczestnikom pobrane opłaty.
Na zajęciach obowiązuje obuwie zmienne.
Zajęcia mogą być nagrywane lub fotografowane wyłącznie po uzgodnieniu z Akademią i osobą prowadzącą zajęcia.
Organizator zastrzega sobie prawo do czasowych zastępstw lub zmiany nauczyciela prowadzącego.
Klient bądź uczestnik są obowizani zgłaszać przed zajęciami wszelkie dolegliwości zdrowotne, urazy, kontuzje, ciążę i inne.
W przypadku barku możliwości realizowania zajęć spowodowanego siłą wyższą, np. pandemią, Akademia przeprowadzi zajęcia w formie online – na żywo tak by uczestnicy zajęć mogli widzieć i słyszeć instruktora. Wówczas kwota za zajęcia ulega zmniejszeniu o 20 procent.
III Organizacja urodzin
A. Rezerwacja termin
Wstępną rezerwację terminu urodzin można zgłosić w naszej siedzibie na ulicy Jabłoniowej 21/12, mailowo, telefonicznie, na stronie internetowej, na facebooku lub przez formularz zamówienia animacji urodzinowej.
Po otrzymaniu formularza zamówienia animacji urodzinowej kontaktujemy się z Państwem mailowo, by doprecyzować szczegóły.
Warunkiem pełnej rezerwacji jest: – wpłata zadatku w wysokości 100 zł na konto (w tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin przyjęcia urodzinowego) –oraz wypełnienie formularza zamówienia animacji urodzinowych. Brak zadatku po upływie 3 dni od daty wstępnej rezerwacji skutkuje zwolnieniem terminu.
Podczas rezerwacji należy podać planowana liczbę gości. Ostateczną liczbę gości należy zgłosić, co najmniej 3 dni przed urodzinami. Liczba gości podana 3 dni przed terminem jest uwzględniania w wycenie.
Z uwagi na konieczność wcześniejszego przygotowania do urodzin i rezerwacji sali na wyłączność dla klienta, w przypadku rezygnacji z rezerwacji, zadatek podlega zwrotowi na następujących zasadach: rezygnacja na 3 miesiące: zwrot całości zadatku, rezygnacja na miesiąc przed: zwrot połowy zadatku, rezygnacja na tydzień przed i później: brak zwrotu zadatku.
B. Przebieg urodzin
Przyjęcie urodzinowe rozpoczyna się i kończy się o ustalonej godzinie. Po urodzinach animatorzy rozpoczynają sprzątanie.
W przypadku, gdy urodziny będą się odbywać w lokalu, będzie on dostępny dla gości i Klienta oraz Uczestnika nie wcześniej niż 20 minut przed rozpoczęciem urodzin.
Cena przedłużenia urodzin, animacji o godzinę pracy jednego animatora kosztuje 150 zł.
W przypadku urodzin u klienta prosimy o przygotowanie odpowiedniej ilości miejsca na swobodne i bezpieczne zabawy oraz pomieszczenia, w którym będziemy mogli się przebrać i rozłożyć potrzebne rekwizyty. Animatorzy przybywają na przyjęcie około 10-15 minut przed czasem.
Czas trwania imprezy urodzinowej jest ściśle określony. Wydłużenie czasu trwania imprezy możliwe jest po wcześniejszym uzgodnieniu z Akademią oraz po dokonaniu opłaty zgodnie z cennikiem.
Cena zabawy urodzinowej uzależniona jest od wybranego pakietu, ilości gości i rodzaju imprezy. Cennik urodzin podany jest na stronie internetowej lub ustalany jest indywidualnie po wypełnieniu formularza.
Opłatę za całość przyjęcia urodzinowego należy uiścić na konto Akademii do 3 dni po zakończonej imprezie przelewem.
C. Opieka:
Opiekę nad uczestnikiem i jego gośćmi biorącymi udział w urodzinach sprawuje Klient bądź inne osoby pełnoletnie.
Każde dziecko do 3 roku życia uczestniczące w animacji, musi mieć opiekuna, który będzie brał czynny udział w zabawach.
E. Odwołanie urodzin:
- Akademia zastrzega sobie możliwość odwołania imprezy. W takiej sytuacji Akademia zobowiązany jest do zwrotu zadatku.
IV Animacje dla dzieci, eventy, organizacja przyjęć okolicznościowych w siedzibie klienta
Wstępną rezerwację uczestnictwa lub zamówienie imprezy okolicznościowej można zgłosić: mailowo, telefonicznie, na stronie internetowej lub poprzez formularz zamówienia animacji rodzinnej (komunie, chrzciny, poprawiny )
W przypadku imprez w przedszkolach, szkołach, firmach W zgłoszeniu milowym należy podać:
– nazwę i adres imprezy
– termin i godzinę rozpoczęcia zabawy ,
– przybliżony wiek uczestników,
– przybliżoną liczbę uczestników
– dane Zamawiającego
– dane do faktury
Po otrzymaniu formularza lub maila skontaktujemy się z Państwem w celu omówienia szczegółów i cennika imprezy.
Warunkiem pełnej rezerwacji terminu jest: wpłata zadatku ustalana indywidualnie podczas zgłoszenia (w tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko oraz nazwę imprezy) – brak zadatku po 3 dniach od daty zgłoszenia oznacza wykreślenie z listy uczestników imprezy lub anulowanie rezerwacji terminu.
Akademia zastrzega sobie możliwość odwołania imprezy. W takiej sytuacji Akademia zobowiązana jest do zwrotu Klientowi zadatku.
Prowadzenie zabaw i animacji przez animatorów nie polega na przejęciu opieki nad dziećmi, a jedynie na zorganizowaniu czasu dzieciom w czasie trwania imprezy. Dzieci pozostają pod opieką rodziców bądź Klienta.
Akademia zastrzega sobie prawo do zmian w programie, po uprzednim powiadomieniu o nich Klienta.
Akademia pobiera opłatę za dojazd w postaci kilometrówki do miejscowości poza Gdańskiem.
Akademia rozpoczyna i kończy animacje o ustalonej godzinie.
Rezygnacja z imprezy dopuszczalne jest do chwili jej rozpoczęcia z tymże:
a) w wypadku w którym rezygnacja następują na nie mniej niż 2 miesiące przed datą imprezy zwraca się 50% zadatku,.
b) W wypadku w którym rezygnacja następuje na nie mniej niż 1 miesiąc przed datą imprezy – nie zwraca się zadatku,
c) W wypadku w którym rezygnacja następuje na nie mniej niż tydzień przed datą imprezy –
Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty 50 % brakującej części ceny,
d) W wypadku rezygnacji w terminie późniejszym Zamawiający zobowiązuje się zapłacić całą cenę.
Ogólne zasady realizacji imprezy:
-do udziału w imprezie dopuszcza się Dzieci zdrowe, pod opieką Opiekuna,
– Akademia nie oferuje kulinariów oraz napojów i nie ponosi odpowiedzialności za podawania ich w
trakcie imprezy przez Zamawiającego, Opiekuna lub osoby trzecie,
– opieka nad dziećmi jest realizowana jedynie przez Opiekuna – Akademia organizuje jedynie
animacje pod stałą opieką Opiekuna.
Obowiązki Zamawiającego:
a) Zapewnienie miejsca realizacji imprezy, pozwalające na jej bezpieczne przeprowadzenie,
zaplecza socjalnego, dostępu do wody, energii elektrycznej, nie mniej niż 1 miejsca
parkingowego na czas trwania imprezy oraz o co najmniej 30 minut przed imprezą i 30 minut po
niej,
b) zapewnienie bezpieczeństwa higienicznego, przeciwpożarowego i BHP,
c) Zapewnienie opieki przez Opiekuna przez czas trwania imprezy,
V Półkolonie
Uczestnikami Półkolonii mogą być dzieci w wieku od 5 do 9 lat.
Podstawą rezerwacji miejsca na półkoloniach jest dokonanie zgłoszenia, telefonicznie lub mailowo, wypełnienie formularza półkolonii, a następnie wpłacenie 100 zł zadatku w ciągu 5 dni od dnia dokonania rezerwacji.
Pełną opłatę za półkolonie należy uiścić do 14 dni przed rozpoczęciem wybranego turnusu.
W przypadku rezygnacji z półkolonii zadatek nie podlega zwrotowi na zasadach analogicznych, jak przy organizacji urodzin (punkt II A 4 niniejszego Regulaminu).
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania półkolonii z przyczyn od siebie niezależnych. W takim przypadku Uczestnikowi zostanie zwrócona pełna wpłacona kwota.
Ilość miejsc na półkoloniach jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Za rezygnację z półkolonii w trakcie ich trwania Akademii przysługuje kara umowna w wysokości 30 % wartości całej opłaty brutto na poniesienie kosztów rezygnacji uczestnika.
VI Wynajem zamków dmuchanych
W ramach wynajmu dmuchańca Akademia zapewnia dostarczenie urządzenia do Klienta, montaż i demontaż urządzenia.
Klient przygotuje miejsce do rozłożenia urządzenia tj. równą i wystarczającą powierzchnię (najlepiej trawnik), usunie wszelkie przedmioty znajdujące się na danym terenie, zapewni stały dostęp do prądu i upewni się, że nad terenem przygotowanym do pracy urządzenia nie ma linii wysokiego napięcia lub gałęzi.
- Klient zobowiązuje się do używania wynajmującego sprzętu zgodnie z instrukcją obsługi przedstawionej poniżej.
- W celu bezpiecznego korzystania z urządzenia dzieci powinny: zdjąć buty, ściągnąć okulary, nie wnosić ostrych i szklanych przedmiotów ani innych rzeczy, które mogą wypaść z kieszeni, nie rzuć gumy, nie wchodzić na urządzenie z jedzeniem, nie wspinać się na ściany i wieżyczki, nie bawić się przy wejściu lub blisko zjeżdżalni, być pod stałym nadzorem osoby dorosłej, nie przebywać w pobliżu dmuchawy ani źródła zasilania
- Klient powinien dopilnować by: dzieci bezpiecznie korzystały z urządzenia uwzględniając powyższe zalecenia, dmuchaniec nie był nadmiernie obciążony maksymalnie 6 dzieci jednocześnie na urządzeniu, nie dopuszczać do przepychanek na urządzeniu, w razie dużej różnicy wiekowej wśród dzieci wprowadzić podział na grupy wiekowe.
- Produkt jest zasilany elektrycznie, dlatego jak w przypadku wszelkich produktów elektrycznych zalecamy ostrożność ze względu na możliwość porażenia.
- Maksymalny wiek użytkownika to 10 lat.
- W przypadku rezygnacji wynajmu w dniu, w którym dmuchaniec miał być dostarczony,Klient ponosi 50 proc. kosztów usługi.
Regulamin Akademii Tańca i Animacji Just Dance
Niniejszy regulamin powstał, by ułatwić Państwu korzystanie z szerokiej gamy naszych usług.
I Definicje
Zajęcia– organizowane przez Akademię dla dzieci zajęcia edukacyjno- taneczne, ruchowe w Lokalu, odbywające się w Lokalu, na zasadach szczegółowo określonych w niniejszym Regulaminie
Klient– osoba pełnoletnia, która zawarła umowę z Akademią na własną rzecz bądź na rzecz innego Uczestnika jako jego opiekun prawny (np. rodzic) .
Uczestnik– osoba, która na podstawie Umowy jest beneficjentem usług Akademii
Akademia Tańca i Animacji Just Dance (dalej Akademia)– Akademia Tańca i Animacji Just Dance, prowadzona przez Anna Krasoń, ul. Czarny Dwór 10/27, Gdańsk 80-365, NIP :9570712423 będąca niepubliczną placówką oświatowo- wychowawczą, oferująca usługi animacji dla dzieci i zajęć taneczno-edukacyjnych
Umowa– odrębny dokument określający szczegółowe prawa i obowiązki Klienta, Uczestnika i Akademii
Animacje dla dzieci – usługa polegająca na organizacji czasu dzieciom podczas uroczystości rodzinnych lub innych.
Urodziny– usługa świadczona przez Akademię, polegająca na organizacji przyjęcia urodzinowego dla uczestnika i jego gości, każdorazowo obejmująca in.: rekwizyty do tańca i zabaw, animacje taneczne i zabawy sportowe w temacie zależnym od zadeklarowanego przez Klienta Pakietu urodzinowego, których lista wraz z cennikiem znajduje się na stronie internetowej
Dmuchańce– zamki do skakania – Akademia umożliwia wynajem dmuchańców na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Akademia posiada kilka dmuchańcow na wynajem o różnych wymiarach.
Statut– dokument, na podstawie którego działa Akademia jako placówka oświatowa, zawierający regulacje mające zastosowanie do Uczestników, w tym: organizację placówki, organy, zakres ich zadań itd.,
Strona internetowa– strona internetowa www.justdance.pl
Lokal– lokal położony w Gdańsku, przy ul. Jabłoniowej 21/12 będący jedną z lokalizacji, w których Akademia świadczy usługi nazywany Studiem..
II Zajęcia w Just Dance
A. Zapisy na zajęcia
Zapisy na wybrane zajęcia można zgłaszać w naszej siedzibie na ul. Jabłoniowej 21/12, mailowo, telefonicznie, na stronie internetowej lub na facebooku.
Warunkiem rezerwacji miejsca na zajęciach jest dokonanie opłaty za wybrane zajęcia zgodnie z cennikiem podanym na stronie internetowej, a po 2 zajęciach próbnych w przypadku zajęć dla dzieci podpisanie umowy uczestnictwa.
Umowa uczestnictwa podpisywana jest do końca czerwca 2023 roku. Umowę można wypowiedzieć z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec kolejnego miesiąca.
Osoby, które dokonały opłaty i podpisały umowę uczestnictwa na zajęciach mają pierwszeństwo uczestnictwa w danych zajęciach. Osobom zapisanym, ale bez wniesionej opłaty Akademia nie gwarantuje miejsca na wybranych zajęciach.
Akademia informuje osoby zapisane o terminie rozpoczęcia zajęć poprzez informacje na stronie internetowej, facebooku lub telefonicznie i mailowo.
Uczestnik zapisywany jest do określonej grupy (dzień, godzina, grupa wiekowa).
Zajęcia taneczne popołudniowe trwają od 30 – 40 minut dla dzieci od 0 do 3 lat, dla dzieci i młodzieży 45 minut zgodnie z grafikiem na stronie.
W zajęciach dla dzieci od lat 3 uczestniczą tylko dzieci, a rodzice i opiekunowie proszeni są o nie wchodzenie na salę taneczną. W zajęciach z opiekunem uczestniczy dziecko i jeden opiekun.
Zajęcia nie odbywają się w dni ustawowo wolne od pracy, a Akademii przysługuje pełne wynagrodzenie za dany miesiąc zgodnie z umową.
B. Cennik zajęć
Korzystanie z zajęć możliwe jest po opłaceniu z góry wybranych usług zgodnie z obowiązującym, określonym odrębnie cennikiem, znajdującym się na stronie internetowej www.justdance.pl lub w umowie.
Zapisy na kursy prowadzone są przez cały rok szkolny. Osoby, które zapisują się na kursy w trakcie ich trwania, ponoszą opłatę proporcjonalną.
C. Nieobecność na zajęciach
W przypadku nieobecności na opłaconych zajęciach uczestnikowi przysługuje prawo do odrobienia opuszczonych zajęć na zasadach opisanych poniżej:
Nieobecność na zajęciach nie stanowi podstawy do unieważnienia obowiązku poniesienia kosztów uczestnictwa w zajęciach ani zmniejszenia opłaty za kurs. Opłata za zajęcia jest stała i opisana w umowie.
W przypadkach nieobecności w danym miesiącu rozliczeniowym uczestnik ma prawo do odrobienia jej w ciągu 4 tygodni od zaistnienia nieobecności na zajęciach innej grupy. Warunkiem odrobienia nieobecności jest zgłoszenie nieobecności 24 h przed zajęciami mailowo: akademia@justdance.pl. Chęć odpracowania nieobecności należy zgłaszać mailowo.
W przypadku rozwiązania grupy przed upływem ważności umowy przez Akademię, pozostałe wejścia można wykorzystać na innych, dowolnych zajęciach lub otrzymać zwrot za zajęcia, które się nie odbyły, w terminie 30 dni od ostatnich zajęć grupy.
Akademia zastrzega sobie prawo do zmiany w planie zajęć (o czym poinformuje odpowiednio wcześnie uczestników) i rozwiązania grup o niewystarczającej frekwencji uczestników kursu. W takim przypadku uczestnik otrzyma zwrot wpłaconej kwoty bądź odpowiednio prawo uczestnictwa w innych , analogicznych zajęciach.
W przypadku choroby instruktora lub innych zdarzeń losowych Akademia dołoży wszelkich starań, by zapewnić zastępstwo lub odrobić zajęcia w innym dogodnym terminie, o czym poinformuje uczestników w najszybszym możliwym terminie.
W przypadkach wskazanych w punkcie 4 i 5 Uczestnik ma również prawo zrezygnować z nowego terminu zajęć za zwrotem opłaty, uzyskanym na zasadach opisanych w punkcie 3 powyżej.
D. Organizacja kursów
Kursy odbywają się zgodnie z ustalonym na początku roku harmonogramem zajęć. Uczestnik ma prawo, po uprzednim uzyskaniu zgody szkoły, do przeniesienia się na kurs w innym terminie, jeżeli taki istnieje i są na nim wolne miejsca.
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania organizowanego kursu, w przypadku jeżeli na zajęcia zgłosi się zbyt mała ilość osób. W takim przypadku Organizator zwróci uczestnikom pobrane opłaty.
Na zajęciach obowiązuje obuwie zmienne.
Zajęcia mogą być nagrywane lub fotografowane wyłącznie po uzgodnieniu z Akademią i osobą prowadzącą zajęcia.
Organizator zastrzega sobie prawo do czasowych zastępstw lub zmiany nauczyciela prowadzącego.
Klient bądź uczestnik są obowizani zgłaszać przed zajęciami wszelkie dolegliwości zdrowotne, urazy, kontuzje, ciążę i inne.
W przypadku barku możliwości realizowania zajęć spowodowanego siłą wyższą, np. pandemią, Akademia przeprowadzi zajęcia w formie online – na żywo tak by uczestnicy zajęć mogli widzieć i słyszeć instruktora. Wówczas kwota za zajęcia ulega zmniejszeniu o 20 procent.
III Organizacja urodzin
A. Rezerwacja termin
Wstępną rezerwację terminu urodzin można zgłosić w naszej siedzibie na ulicy Jabłoniowej 21/12, mailowo, telefonicznie, na stronie internetowej, na facebooku lub przez formularz zamówienia animacji urodzinowej.
Po otrzymaniu formularza zamówienia animacji urodzinowej kontaktujemy się z Państwem mailowo, by doprecyzować szczegóły.
Warunkiem pełnej rezerwacji jest: – wpłata zadatku w wysokości 100 zł na konto (w tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin przyjęcia urodzinowego) –oraz wypełnienie formularza zamówienia animacji urodzinowych. Brak zadatku po upływie 3 dni od daty wstępnej rezerwacji skutkuje zwolnieniem terminu.
Podczas rezerwacji należy podać planowana liczbę gości. Ostateczną liczbę gości należy zgłosić, co najmniej 3 dni przed urodzinami. Liczba gości podana 3 dni przed terminem jest uwzględniania w wycenie.
Z uwagi na konieczność wcześniejszego przygotowania do urodzin i rezerwacji sali na wyłączność dla klienta, w przypadku rezygnacji z rezerwacji, zadatek podlega zwrotowi na następujących zasadach: rezygnacja na 3 miesiące: zwrot całości zadatku, rezygnacja na miesiąc przed: zwrot połowy zadatku, rezygnacja na tydzień przed i później: brak zwrotu zadatku.
B. Przebieg urodzin
Przyjęcie urodzinowe rozpoczyna się i kończy się o ustalonej godzinie. Po urodzinach animatorzy rozpoczynają sprzątanie.
W przypadku, gdy urodziny będą się odbywać w lokalu, będzie on dostępny dla gości i Klienta oraz Uczestnika nie wcześniej niż 20 minut przed rozpoczęciem urodzin.
Cena przedłużenia urodzin, animacji o godzinę pracy jednego animatora kosztuje 150 zł.
W przypadku urodzin u klienta prosimy o przygotowanie odpowiedniej ilości miejsca na swobodne i bezpieczne zabawy oraz pomieszczenia, w którym będziemy mogli się przebrać i rozłożyć potrzebne rekwizyty. Animatorzy przybywają na przyjęcie około 10-15 minut przed czasem.
Czas trwania imprezy urodzinowej jest ściśle określony. Wydłużenie czasu trwania imprezy możliwe jest po wcześniejszym uzgodnieniu z Akademią oraz po dokonaniu opłaty zgodnie z cennikiem.
Cena zabawy urodzinowej uzależniona jest od wybranego pakietu, ilości gości i rodzaju imprezy. Cennik urodzin podany jest na stronie internetowej lub ustalany jest indywidualnie po wypełnieniu formularza.
Opłatę za całość przyjęcia urodzinowego należy uiścić na konto Akademii do 3 dni po zakończonej imprezie przelewem.
C. Opieka:
Opiekę nad uczestnikiem i jego gośćmi biorącymi udział w urodzinach sprawuje Klient bądź inne osoby pełnoletnie.
Każde dziecko do 3 roku życia uczestniczące w animacji, musi mieć opiekuna, który będzie brał czynny udział w zabawach.
E. Odwołanie urodzin:
- Akademia zastrzega sobie możliwość odwołania imprezy. W takiej sytuacji Akademia zobowiązany jest do zwrotu zadatku.
IV Animacje dla dzieci, eventy, organizacja przyjęć okolicznościowych w siedzibie klienta
Wstępną rezerwację uczestnictwa lub zamówienie imprezy okolicznościowej można zgłosić: mailowo, telefonicznie, na stronie internetowej lub poprzez formularz zamówienia animacji rodzinnej (komunie, chrzciny, poprawiny )
W przypadku imprez w przedszkolach, szkołach, firmach W zgłoszeniu milowym należy podać:
– nazwę i adres imprezy
– termin i godzinę rozpoczęcia zabawy ,
– przybliżony wiek uczestników,
– przybliżoną liczbę uczestników
– dane Zamawiającego
– dane do faktury
Po otrzymaniu formularza lub maila skontaktujemy się z Państwem w celu omówienia szczegółów i cennika imprezy.
Warunkiem pełnej rezerwacji terminu jest: wpłata zadatku ustalana indywidualnie podczas zgłoszenia (w tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko oraz nazwę imprezy) – brak zadatku po 3 dniach od daty zgłoszenia oznacza wykreślenie z listy uczestników imprezy lub anulowanie rezerwacji terminu.
Akademia zastrzega sobie możliwość odwołania imprezy. W takiej sytuacji Akademia zobowiązana jest do zwrotu Klientowi zadatku.
Prowadzenie zabaw i animacji przez animatorów nie polega na przejęciu opieki nad dziećmi, a jedynie na zorganizowaniu czasu dzieciom w czasie trwania imprezy. Dzieci pozostają pod opieką rodziców bądź Klienta.
Akademia zastrzega sobie prawo do zmian w programie, po uprzednim powiadomieniu o nich Klienta.
Akademia pobiera opłatę za dojazd w postaci kilometrówki do miejscowości poza Gdańskiem.
Akademia rozpoczyna i kończy animacje o ustalonej godzinie.
Rezygnacja z imprezy dopuszczalne jest do chwili jej rozpoczęcia z tymże:
a) w wypadku w którym rezygnacja następują na nie mniej niż 2 miesiące przed datą imprezy zwraca się 50% zadatku,.
b) W wypadku w którym rezygnacja następuje na nie mniej niż 1 miesiąc przed datą imprezy – nie zwraca się zadatku,
c) W wypadku w którym rezygnacja następuje na nie mniej niż tydzień przed datą imprezy –
Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty 50 % brakującej części ceny,
d) W wypadku rezygnacji w terminie późniejszym Zamawiający zobowiązuje się zapłacić całą cenę.
Ogólne zasady realizacji imprezy:
-do udziału w imprezie dopuszcza się Dzieci zdrowe, pod opieką Opiekuna,
– Akademia nie oferuje kulinariów oraz napojów i nie ponosi odpowiedzialności za podawania ich w
trakcie imprezy przez Zamawiającego, Opiekuna lub osoby trzecie,
– opieka nad dziećmi jest realizowana jedynie przez Opiekuna – Akademia organizuje jedynie
animacje pod stałą opieką Opiekuna.
Obowiązki Zamawiającego:
a) Zapewnienie miejsca realizacji imprezy, pozwalające na jej bezpieczne przeprowadzenie,
zaplecza socjalnego, dostępu do wody, energii elektrycznej, nie mniej niż 1 miejsca
parkingowego na czas trwania imprezy oraz o co najmniej 30 minut przed imprezą i 30 minut po
niej,
b) zapewnienie bezpieczeństwa higienicznego, przeciwpożarowego i BHP,
c) Zapewnienie opieki przez Opiekuna przez czas trwania imprezy,
V Półkolonie
Uczestnikami Półkolonii mogą być dzieci w wieku od 5 do 9 lat.
Podstawą rezerwacji miejsca na półkoloniach jest dokonanie zgłoszenia, telefonicznie lub mailowo, wypełnienie formularza półkolonii, a następnie wpłacenie 100 zł zadatku w ciągu 5 dni od dnia dokonania rezerwacji.
Pełną opłatę za półkolonie należy uiścić do 14 dni przed rozpoczęciem wybranego turnusu.
W przypadku rezygnacji z półkolonii zadatek nie podlega zwrotowi na zasadach analogicznych, jak przy organizacji urodzin (punkt II A 4 niniejszego Regulaminu).
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania półkolonii z przyczyn od siebie niezależnych. W takim przypadku Uczestnikowi zostanie zwrócona pełna wpłacona kwota.
Ilość miejsc na półkoloniach jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Za rezygnację z półkolonii w trakcie ich trwania Akademii przysługuje kara umowna w wysokości 30 % wartości całej opłaty brutto na poniesienie kosztów rezygnacji uczestnika.
VI Wynajem zamków dmuchanych
W ramach wynajmu dmuchańca Akademia zapewnia dostarczenie urządzenia do Klienta, montaż i demontaż urządzenia.
Klient przygotuje miejsce do rozłożenia urządzenia tj. równą i wystarczającą powierzchnię (najlepiej trawnik), usunie wszelkie przedmioty znajdujące się na danym terenie, zapewni stały dostęp do prądu i upewni się, że nad terenem przygotowanym do pracy urządzenia nie ma linii wysokiego napięcia lub gałęzi.
- Klient zobowiązuje się do używania wynajmującego sprzętu zgodnie z instrukcją obsługi przedstawionej poniżej.
- W celu bezpiecznego korzystania z urządzenia dzieci powinny: zdjąć buty, ściągnąć okulary, nie wnosić ostrych i szklanych przedmiotów ani innych rzeczy, które mogą wypaść z kieszeni, nie rzuć gumy, nie wchodzić na urządzenie z jedzeniem, nie wspinać się na ściany i wieżyczki, nie bawić się przy wejściu lub blisko zjeżdżalni, być pod stałym nadzorem osoby dorosłej, nie przebywać w pobliżu dmuchawy ani źródła zasilania
- Klient powinien dopilnować by: dzieci bezpiecznie korzystały z urządzenia uwzględniając powyższe zalecenia, dmuchaniec nie był nadmiernie obciążony maksymalnie 6 dzieci jednocześnie na urządzeniu, nie dopuszczać do przepychanek na urządzeniu, w razie dużej różnicy wiekowej wśród dzieci wprowadzić podział na grupy wiekowe.
- Produkt jest zasilany elektrycznie, dlatego jak w przypadku wszelkich produktów elektrycznych zalecamy ostrożność ze względu na możliwość porażenia.
- Maksymalny wiek użytkownika to 10 lat.
- W przypadku rezygnacji wynajmu w dniu, w którym dmuchaniec miał być dostarczony,Klient ponosi 50 proc. kosztów usługi.